The Chi
„The Chi” jest poruszającym aktualną tematykę serialem o dojrzewaniu. Skupia się wokół grupy mieszkańców, których losy splatają się ze sobą przez przypadek, ale zostają spojone potrzebą poczucia połączenia i odkupienia.