Atlanta
Dwójka kuzynów działa na muzycznej scenie Atlanty, aby odmienić życie swoje i swoich rodzin.
„Atlanta” opowiada o Earneście „Earn” Marksie (Glover), samotniku, który wraca do rodzinnej Atlanty w stanie Georgia (The Peach State) po porzuceniu studiów w Princeton. Po przyjeździe odkrywa, że jego kuzyn Alfred stał się najpopularniejszym nowym raperem w mieście. Serial śledzi drogę kuzynów na rapowej scenie Atlanty, gdzie ich odmienne spojrzenie na sztukę, biznes, sukces i rasowość sprawiają, że to zadanie nie będzie łatwe. Earn jest bardzo bystry, spostrzegawczy i zagubiony. Jako rozczarowany millenials zmaga się ze znalezieniem swojego powołania, własnej „marki” i czuje, że życie to gra, w którą nigdy nie można wygrać. Zauważa, że nagła popularność Alfreda na YouTubie może stać się dla nich szansą na nowe życie. Wcześniej musi jednak zapanować nad postawą kuzyna, która brzmi „najpierw działaj, później myśl” oraz przyzwyczaić się do jego uzależnionego od narkotyków pomocnika Dariusa – być może medium, a na pewno dziwnego człowieka.
Co jest? Atlanta to niezłego getto. A może by tak przeprowadzić się do bezpieczniejszego Miami?
Mam dość tych wszystkich nienawistnych siwych głów. Dajcie mi w spokoju słuchać mojej muzyki.
Mojej szurniętej rodzinie potrzebne własne reality show. Jakim cudem wciąż mają spory z lat 70.?
Pamiętacie, jak chodziło się do klubu i robiło Pool Palace i Crank Dat i nikt nikogo nie zastrzelił?