Daredevil
Straciwszy wzrok w dzieciństwie, Matt Murdock walczy z niesprawiedliwością – w dzień jako prawnik, a w nocy jako superbohater Daredevil w Hell's Kitchen w Nowym Jorku.
Głównym bohaterem „Daredevil” jest Matt Murdock, prawnik za dnia i samozwańczy stróż prawa w nocy. Straciwszy wzrok w dzieciństwie w wyniku wypadku, Murdock używa swych pozostałych wyostrzonych zmysłów, by walczyć z przestępczością na ulicach Nowego Jorku, gdy zapadnie zmrok. Jego działalność nie podoba się Wilsonowi Fiskowi, znanemu jako Kingpin, oraz wszystkim tym, których interesy mogą ucierpieć. Mimo że za dnia Murdock wierzy w system sprawiedliwości, jego nocne alter ego sugeruje co innego, biorąc sprawiedliwość we własne ręce, by chronić swą okolicę.