Deep State: Tajny układ
Deep State: Tajny układ to brutalnie szczery, mocny i wciągający thriller szpiegowski, który trzyma w napięciu, poddając w wątpliwość każdy scenariusz, każde działanie, każdy motyw. Kto tak naprawdę ma kontrolę?
Tajny układ to doskonały międzynarodowy thriller szpiegowski, opowiadający historię Maksa Eastona, byłego szpiega, który wraca do gry, by pomścić śmierć swojego syna (który poszedł w jego ślady). Zamiast zemsty Max znajduje się w centrum wojny wywiadowczej i spisku, który ma na celu czerpanie korzyści z szerzenia chaosu na Bliskim Wschodzie.