Dramat, Thrillery
Simon Fox, agent Europolu, dręczony przez tragiczny wypadek, w którym zginęło dziecko, staje do walki z Gladio – tajną organizacją, którą teraz wykorzystują skorumpowani politycy, chcąc przemienić Holandię w państwo policyjne. Odkrywszy prawdę na temat Gladio, postanawia odwrócić ten mroczny los.