Narkotyki
Narkotyki: warta wiele miliardów dolarów branża, która jak żadna inna na świecie napędza przestępczość i przemoc. Dzięki nielegalnemu narkobiznesowi setki tysięcy ubogich robotników na całym świecie otrzymuje niezbędne dochody.