Killing Escobar
W kokainowej stolicy świata prawo opiera się na przemocy, a kraj jest trzymany w krwawym, żelaznym uścisku tylko jednego człowieka – Pabla Escobara.
W kokainowej stolicy świata prawo opiera się na przemocy, a kraj jest trzymany w krwawym, żelaznym uścisku tylko jednego człowieka – Pabla Escobara, najbardziej znanego na świecie barona narkotykowego. Prezydent Kolumbii przy wsparciu Amerykanów próbuje z nim walczyć, jednak Escobar jest zbyt potężny. W desperackiej próbie zaprowadzenia pokoju prezydent przedstawia kuszącą ofertę – jeżeli Escobar odsiedzi w więzieniu kilka lat, wyjdzie z niego z czystym kontem. Baron oddaje się w ręce władz, jednak luksusowe więzienie zapewnia mu bezpieczne miejsce, by dalej prowadzić swój biznes, a nawet by popełnić morderstwo.