Lata 90. to dekada seksu i skandali, w której zatarły się wszelkie granice – między tym, co publiczne, a tym, co prywatne, między wiadomościami a rozrywką, między rzeczywistością a fantazją.
Gdy rozpoczynały się lata 90., właśnie upadł mur berliński, a wkrótce zaczęły upadać także inne mury – między sferą publiczną a prywatną, wiadomościami a rozrywką, rzeczywistością a fantazją. Wiatr zmian przyniósł nowe głosy wypowiadające trudne prawdy i sprawił, że seks i celebryci znaleźli się w centrum uwagi jak nigdy dotąd. Naszą zbiorową obsesję na punkcie tabloidów podsyciły narodziny internetu, zwiastujące nową erę masowej informacji i dezinformacji.
W latach 90. nadchodzi nowe pokolenie, rewolucjonizujące politykę, muzykę i starzenie się.
W latach 90. fantazja i rzeczywistość przenikają się, aż nikt nie jest w stanie ich odróżnić.
Kryzys AIDS sprawia, że seks staje się sprawą publiczną, a prezydent jest częścią skandalu.
W latach 90. rzeczywistość staje się telewizją. Kamery ujawniają wszystko, nie ma gdzie się ukryć.
Dekada, w której nasza fascynacja gwiazdami i skandalami staje się niebezpieczną obsesją.
Rozpoczyna się wojna kulturowa, gdy nowe głosy mówią prawdę, ale nie wszyscy są z tego zadowoleni.
Pokolenie „okablowanych” uwielbia muzykę grunge, kawę dla smakoszy i gadżety przyszłości.