Dzidzitata
Bohaterami serialu „Dzidzitata” są dwudziestokilkuletni Ben, jego kumpel Tucker i brat Danny. Ich życie staje na głowie, gdy pewnego razu po powrocie do domu znajdują na progu mieszkania małą dziewczynkę – córkę byłej dziewczyny Bena.