Hoży doktorzy
Zobaczcie wydarzenia w szpitalu Świętego Serca oczyma doktora Johna Doriana. Sprawdźcie, jak doktorzy Turk, Cox, Kelso i Elliot Reid leczą pacjentów i przygotowują do zawodu nowych stażystów.