Sezon ślubów
Niepoprawny romantyk Stefan spotyka charyzmatyczną Katie, zaręczoną z synem magnata od nieruchomości, i sezon ślubów staje się sceną dla ich szalonego romansu. Kiedy na Katie pada podejrzenie o szokującą zbrodnię, Stefan towarzyszy jej w ucieczce. Czy poradzą sobie z policją, grupą przestępczą i skomplikowanymi uczuciami do siebie nawzajem?