Życie Beth
Życie Beth teoretycznie jest wspaniałe. Dobrze radzi sobie jako dystrybutor wina, ma fajnego chłopaka i mieszka na Manhattanie. Nagłe wydarzenie zmusza Beth do zajęcia się sprawą z przeszłości i jej życie zmienia się na zawsze. Poprzez retrospekcje Beth dowiaduje się, jak stała się tym, kim jest i kim chce się stać — pragnie lepszego, odważniejszego i bardziej autentycznego życia.