Reboot
Hulu wznawia rodzinny serial komediowy z początku wieku, gromadząc z powrotem jego niezaradnych życiowo bohaterów. Muszą teraz radzić sobie ze swoimi problemami w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie.
Reed wikła się w życie osobiste Bree, a jej otwierają się oczy na współczesny świat.
Gordon i Reed omawiają swoje problemy z przeszłości, a Clay pomaga Bree wydostać się z tarapatów.
Bree wciąga Reeda w starą zabawę wymyślania historii z przeszłości dla ekscentrycznych nieznajomych.
Bree dostaje zaskakującą wiadomość podczas rozmowy przed kamerą, a Reed ma niespodziewanego gościa.