Good Trouble
Callie i Mariana ukończyły studia i przeprowadziły się do centrum Los Angeles. Siostry radzą sobie z miłością, seksem i skomplikowanymi relacjami, które wiążą się z życiem w nowym mieście w wieku 20 lat.