Sieć
Dzięki Sieci, planetarnej tarczy ochronnej, ziemi udało się przetrwać niszczycielskie wiatry słoneczne. Kim Saeha, pracownik Biura, jest świadkiem zabójstwa. Na miejsce zbrodni zostaje wysłana detektyw Jung Saebyeok, która ma aresztować mordercę. Podczas pościgu obserwuje ona niewiarygodne zjawisko. To thriller o poszukiwaniu prawdy na temat tego, co ocaliło ludzkość przed apokalipsą.