Jessie
Jessie przyjmuje pozycję niani w rodzinie Rossów i wprowadza się do wartego kilka milionów dolarów apartamentu na Manhattanie. Rzuca się w wir przygód i uczy się polegać na miłości jej hałaśliwych podopiecznych.