Nature Boom Time
Charlie, Kirby i Patrick podróżują po Stanach Zjednoczonych, aby poznać różne rodzaje drzew. Nauka i historia są wyjaśniane za pomocą papierowych wycinanek i głupiutkiej Casey z siedziby głównej.