Szympans
Disneynature, studio, które stworzyło takie filmy jak Ziemia, Oceany i Afrykańskie koty, przedstawia Szympansa – niezwykłą opowieść o triumfie jednostki i więzach rodzinnych. Wyrusz w podróż w głąb afrykańskiego lasu deszczowego i poznaj Oscara, uroczego młodego szympansa o radosnym podejściu do życia. Dla Oscara i jego przyjaciół, młodych szympansów, którzy uwielbiają wywoływać zamieszanie, świat to plac zabaw. Pełne ciekawości, chęci odkrywania, radości i zamiłowania do naśladowania innych, są jednymi z najbardziej niezwykłych osobowości w królestwie zwierząt.