Earthy Encounters
Familijno-przygodowy film akcji utrzymany w klimacie dawnych filmów fantastycznonaukowych. Szesnastoletni chłopiec wierzy, że może uratować śmiertelnie chorego brata za pomocą starożytnej, czującej rośliny, którą odkrywa w centrum ogrodniczym, w którym pracuje.