Penny z M.A.R.Sa
Penny, sekretna córka najsłynniejszej gwiazdy popu, i jej przyjaciółka Camilla uczęszczają do M.A.R.Sa, najważniejszej szkoły muzyki i sztuki.
Penny jest córką Bakìi, najsłynniejszej obecnie gwiazdy popu. Wraz z najlepszą przyjaciółką Camillą postanawiają uczyć się w najważniejszej szkole muzyki i sztuki o nazwie M.A.R.S. Penny znajdzie tam nowych przyjaciół i będzie musiała stawić czoła wielu wyzwaniom. Będzie też szukać ojca, którego nigdy nie poznała.