Disney's The Lodge
Skye i jej ojciec przenoszą się na wieś, aby pomóc w prowadzeniu hotelu Lodge. Zaczynanie od nowa nie jest łatwe i mimo że jej przyjaciel Josh jest na wyciągnięcie ręki, nawiązywanie nowych znajomości może być kłopotliwe.
Skye i jej tata przeprowadzają się na wieś, aby pomóc dziadkowi w prowadzeniu hotelu. Wkrótce odkrywa, że nawiązywanie nowych znajomości może być kłopotliwe. Ben i jego najlepszy przyjaciel Sean trenują przed finałami krajowymi, gdy przyjeżdża Skye i staje się jasne, że to coś więcej niż rywalizacja na rowerach. Noah i Kaylee są bliskimi przyjaciółmi, których łączy miłość do muzyki. Kiedy reality show z Danielle w roli głównej zwraca uwagę na wysiłki Skye, by uchronić hotel przed sprzedażą, wszyscy zostają wciągnięci w ekscytujące i dramatyczne wydarzenia wokół Lodge.