Ekstremalne akcje ratownicze
„Extreme Rescues” umieszcza widzów w centrum akcji przez każdą pełną napięcia sekundę, wykorzystując autentyczne nagrania samych ratowników.
„Extreme Rescues” zmienia gatunek produkcji survivalowych o 180 stopni. Serial umieszcza widzów w centrum każdego pełnego napięcia zwrotu akcji, pozwalając im uczestniczyć w ratujących życie bohaterskich wyczynach w czasie rzeczywistym. Opowiada autentyczne, pełne dramatyzmu historie z każdego zakątka globu, wykorzystując przy tym autentyczne nagrania samych ratowników.