Syrena
Legendy głoszą, że wody przybrzeżnego Bristol Cove zamieszkiwały niegdyś syreny. Gdy w miasteczku pojawia się tajemnicza dziewczyna, snute przez lata opowieści okazują się prawdą, a odwieczna walka człowieka z morzem staje się brutalniejsza niż kiedykolwiek.