Terra Nova
Epicka przygoda rodzinna, która rozgrywa się 85 milionów lat temu, wyprodukowana przez Stevena Spielberga, Petera Chernina, Renégo Echevarriego i Brannona Bragiego. Serial koncentruje się na rodzinie Shannonów, która dołącza do Dziesiątej Pielgrzymki osadników na Terra Novę, pierwszą kolonię założoną w tej pięknej, lecz nieprzyjaznej krainie.
Epicka przygoda rodzinna, która rozgrywa się 85 milionów lat temu, wyprodukowana przez Stevena Spielberga, Petera Chernina, Renégo Echevarriego i Brannona Bragiego. Serial koncentruje się na rodzinie Shannonów, która dołącza do Dziesiątej Pielgrzymki osadników na Terra Novę, pierwszą kolonię założoną w tej pięknej, lecz nieprzyjaznej krainie. Jim Shannon, oddany ojciec z przeszłością pełną wzlotów i upadków, prowadzi swoją rodzinę przez nowy świat nieskończonego piękna, tajemnicy i grozy. Żona Jima, Elisabeth, jest chirurgiem urazowym i najnowszym nabytkiem zespołu medycznego Terra Nova. Josh to ich 17-letni syn, którym targają sprzeczne emocje, gdy musi zostawić znane mu do tej pory życie. Maddy, uroczo niezdarna 15-letnia siostra Josha, ma nadzieję, że Terra Nova da jej szansę odnaleźć siebie na nowo. Choć wiedza medyczna Elisabeth zagwarantowała rodzinie miejsce w wyprawie, sekret dotyczący ich 5-letniej córki, Zoe, wkrótce zagrozi ich pozycji w utopii. Tuż po przybyciu Shannonowie zostają przedstawieni dowódcy Nathanielowi Taylorowi, charyzmatycznemu i bohaterskiemu pierwszemu pionierowi i przywódcy osady. Taylor ostrzega podróżników, że choć Terra Nova to miejsce nowych możliwości i początków, nie wszystko jest tak idylliczne, jak początkowo się wydaje.