Zemsta
Emily Thorne jest nową mieszkanką Hamptons, a przynajmniej tak się wydaje. Mieszkała w tej bogatej okolicy, dopóki jej rodzina nie została rozbita i pozbawiona dobrego imienia. Dziś planuje zemstę.
Mieszkańcy tego miasta są bogaci, piękni i wpływowi, ale pewna żądna zemsty kobieta gotowa jest ich zniszczyć. Emily Thorne, nowa mieszkanka Hamptons, poznała część majętnych sąsiadów, nawiązała kilka przyjaźni i pozornie pasuje do tego miejsca. Jednak w tej młodej dziewczynie, mieszkającej samotnie w otoczeniu bogaczy, jest coś dziwnego. W rzeczywistości to nie pierwsza wizyta Emily w Hamptons. Niegdyś już tu mieszkała, ale pewne zdarzenie rozbiło jej rodzinę, pozbawiając ją dobrego imienia. Teraz Emily wróciła, by wyrównać dawne krzywdy w najlepszy znany jej sposób — mszcząc się na winnych.