Gwiezdne wojny: Galaktyka dźwięków
Star Wars Galaxy of Sounds odkrywa przed widzami nastrój z odległej galaktyki poprzez motywy takie jak: kontemplacja, ekscytacja, osobliwość i wiele innych. Pozwólcie się porwać gwarowi planety Coruscant podczas złotej godziny, posłuchajcie jasnej stronej Mocy, gdy Rey nawiązuje kontakt z Jedi z przeszłości, i obejrzyjcie grzmiące pojedynki na miecze świetlne. Cieszcie się nostalgicznymi dźwiękami Gwiezdnych wojen z całej franczyzy.