Gwiezdne wojny: statki i pojazdy
Zobacz z bliska jedne z najbardziej kultowych i ukochanych statków i pojazdów z Gwiezdnych wojen. Ten uroczy serial porwie cię na wycieczkę po odległej galaktyce.