Spryciarz
Sprytny jest genialnym chirurgiem, ale też byłym złodziejem, który próbuje żyć uczciwie w kolonialnym Port Victory. Jego dawny mentor, Fagin, wciąż wciąga go w ryzykowne napady, a na domiar złego jego serce skradła córka gubernatora, lady Belle. Czy uda mu się uciec od przeszłości?