Zakłamanie
„Zakłamanie” opowiada o burzliwym, ale upojnym związku, który rozwija się na przestrzeni ośmiu lat. Kiedy Lucy Albright i Stephen DeMarco spotykają się na studiach, są w wieku, gdy z pozoru prozaiczne wybory prowadzą do nieodwołalnych konsekwencji. Szybko pogrążają się w uzależniającym związku, który na zawsze zmieni nie tylko ich życie, ale życie wszystkich dokoła.