Wielkie nadzieje
Opowieść o osieroconym Pipie, który tęskni za lepszym życiem, dopóki los nie pokaże mu mrocznego świata możliwości. Musi pogodzić się z prawdziwym kosztem, jaki niesie za sobą ten nowy świat, i z tym, czy uczyni go on człowiekiem, którym chciałby być.
Ten sześcioodcinkowy serial oparty jest na powieści Charlesa Dickensa o tym samym tytule. Serial śledzi historię dojrzewającego Pipa, sieroty, który tęskni za lepszym życiem aż do momentu, gdy zrządzenie losu i niecne knowania tajemniczej i ekscentrycznej panny Havisham pokazują mu mroczny świat możliwości. W obliczu wielkich nadziei, jakie się w nim pokłada, Pip będzie musiał poznać prawdziwy koszt tego nowego świata i przekonać się, czy rzeczywiście uczyni go on człowiekiem, jakim chciałby być. Powieść Dickensa będąca dotkliwą krytyką systemu klasowego została opublikowana w 1861 roku po tym, jak najpierw wydano ją w serii tygodniowych rozdziałów począwszy od grudnia 1860 roku.