Nie ma to jak hotel
Bracia bliźniacy Zack i Cody mieszkają ze swoją mamą singielką w najbardziej eleganckim hotelu w Bostonie. Chłopcy z trudem unikają kłopotów i traktują hotel jak własny plac zabaw.