Słoneczna Sonny
SONNY wygrywa ogólnokrajowy konkurs talentów i weźmie udział w popularnym serialu telewizyjnym „Z innej beczki”. Wraz ze swoją mamą Connie wyprowadza się z Wisconsin i przygotowuje się do nowego rozdziału w swoim życiu. Serial „Słoneczna Sonny” pokazuje jej pracę i życie domowe oraz to, jak dostosowuje się do nowego życia. Szybko zaprzyjaźnia się z kolegami z obsady — NICO, GRADYM i ZORĄ — ale „gwiazda” serialu, TAWNI, utrudnia jej nawiązanie przyjaźni, na co Sonny nie jest przygotowana.
SONNY wygrywa ogólnokrajowy konkurs talentów i weźmie udział w popularnym serialu telewizyjnym „Z innej beczki”. Wraz ze swoją mamą Connie wyprowadza się z Wisconsin i przygotowuje się do nowego rozdziału w swoim życiu. Serial „Słoneczna Sonny” pokazuje jej pracę i życie domowe oraz to, jak dostosowuje się do nowego życia. Szybko zaprzyjaźnia się z kolegami z obsady — NICO, GRADYM i ZORĄ — ale „gwiazda” serialu TAWNI utrudnia jej nawiązanie przyjaźni, na co Sonny nie jest przygotowana. Sonny musi również zmagać się z trwającym konfliktem z nadętą obsadą konkurencyjnego dramatu dla nastolatków „Mackenzie Falls” i przystojną gwiazdą serialu, CHADEM DYLANEM COOPEREM.
Tawni przekonuje studio do zakazu żucia gumy, więc rytuał Sonny przed występem jest zagrożony.
Sonny zdaje sobie sprawę, że Chad wysyłał swojego dublera na każdą niebezpieczną randkę.