Zwariowany świat Malcolma
Malcolm to dziewięciolatek, który lubi jeździć na deskorolce i spotykać się z najlepszym przyjacielem Steviem. Jego życie wywraca się do góry nogami, kiedy trafia do klasy „zdolnych” i zostaje otoczony przez grupę utalentowanych odmieńców.
Malcolm to dziewięciolatek, który lubi jeździć na deskorolce i spotykać się z najlepszym przyjacielem Stevie'm. Jego życie wywraca się do góry nogami, kiedy trafia do klasy „zdolnych” i zostaje otoczony przez grupę utalentowanych wyrzutków. Ponieważ ulubiony i najstarszy brat Malcolma został odesłany do szkoły wojskowej, Malcolm musi również radzić sobie z braćmi Reese i Dewey. Rodzice chłopców, Lois i Hal, próbują nad tym wszystkim zapanować.