Lupta între destine
Este destinul prestabilit? Cine îl poate descifra? Un concurs revoluționar îndrăznește să răspundă la întrebare. Cei mai buni 49 de maeștri ai divinației din Coreea se înfruntă într-o luptă a orgoliilor. Supraviețuiesc doar cei ce pot citi cu adevărat soarta. Cine va câștiga?