Furtuna politică
După un atentat asupra unui candidat la președinție, fosta diplomată Seo Munju este atrasă într-o conspirație internațională care amenință stabilitatea Peninsulei Coreene. Munju primește ajutorul lui Sanho, un fost mercenar, dar cine este el cu adevărat - aliat sau inamic?
După un atentat asupra unui candidat la președinție, fosta diplomată Seo Munju este atrasă într-o conspirație internațională cu națiuni ostile, servicii de informații și documente secrete care amenință stabilitatea Peninsulei Coreene. Munju se expune tot mai mult pericolului și mercenarul enigmatic Paik Sanho îi sare în ajutor. Dar cine este el cu adevărat – aliat sau inamic?
Munju participă la un eveniment ca să susțină un candidat, dar un foc de armă schimbă totul.
O umbră planează asupra asasinatului. Munju intră în cursa prezidențială pentru adevăr.