Misiunea: Familia Yozakura
Taiyo dă un examen dur de spionaj pentru dorința fatală a lui Tsubomi, iar Momo uneltește din umbră.
Ai, fostă șefă la Tanpopo, vrea să se îndrepte în casa Yozakura, dar pacea nu ține mult.
Taiyo înfruntă haosul la școală. Spionul de rang Bronz Sosuke îl atacă prin sabotaj și zvonuri.
Cumpărăturile lui Shinzo cu Ayaka devin haotice când Kengo și Nanao îl ajută pe ascuns.
Taiyo se înfruntă cu Shinzo într-un joc brutal de-a prinselea în prima etapă a Examenului de Spion.
Taiyo îl înfruntă pe Kyoichiro în proba finală terifiantă, unde candidații dispar în beznă.
Taiyo se vede cu Kawashita mutant ca să învețe s-o ucidă pe Tsubomi, dar apare socrul său, Momo.
Mutsumi testează puterile crescânde ale lui Taiyo, iar Futaba nu prinde nimic la IT de la Shion.
Ai pleacă în prima ei misiune să-și înveselească familia, iar Taiyo și Mutsumi o urmăresc deghizați.
Taiyo îl găsește pe Kyoichiro, dar acesta își reneagă familia și fuge, dezbinându-i pe frați.