SYNDUALITY Noir
Suntem în anul 2242. Kanata vrea să devină Drifter și o întâlnește pe Noir, o Magus stângace care și-a pierdut toate amintirile. Totuși, fiindcă Noir reușește să-i răpună pe Enderi, Kanata formează o echipă cu ea și descoperă ce înseamnă să fii Drifter cu adevărat.
Când a început Ploaia Albastră, omenirea s-a refugiat în subteran ca să scape de calamitatea cunoscută ca Lacrimile Lunii Noi. Un secol mai târziu, omenirea iese iar la suprafață. Sub amenințarea constantă a Enderilor, oamenii întemeiază noi așezări numite cuiburi, alături de umanoizi cu inteligență artificială numiți Magus. Acțiunea seriei începe în 2242, când Kanata visează să devină Drifter. În timp ce explorează ruinele unui muzeu cu un Drifter renumit pe nume Tokio, acesta o găsește pe Noir, o Magus care și-a pierdut toate amintirile. Noir are probleme cu activitățile obișnuite, dar excelează în lupta împotriva Enderilor. Kanata decide să formeze o echipă cu Noir și să descopere ce înseamnă să devină un Drifter adevărat.