Trailer Horn
Donald pleacă într-o excursie relaxantă cu cortul, până când are probleme cu Chip și Dale.
Donald și veverițele, Chip și Dale, se urmăresc din nou, de data aceasta când îl găsesc pe Donald în vacanță într-o rulotă. Când acesta se duce să înoate, îl păcălesc mutând trambulina și sfârșesc prin a-i distruge mașina.