Donald's Tire Trouble
Donald, plimbându-se cu mașina la țară, devine frustrat încercând să repare o pană de cauciuc. Se defectează cricul, explodează radiatorul, apoi celelalte trei cauciucuri rămase fac pană.
Donald, plimbându-se cu mașina la țară, devine frustrat încercând să repare o pană de cauciuc. Se defectează cricul, explodează radiatorul, apoi celelalte trei cauciucuri rămase fac pană. Donald se dă bătut și continuă să conducă mașina cu cauciucurile sparte. Filmul conține referințe la lipsa de cauciuc din timpul celui de-al doilea război mondial.