Doctorul Doogie Kamealoha
Dr. Lahela “Doogie” Kameāloha, un copil-minune de 16 ani, jonglează între cariera ei medicală în devenire și provocările zilnice ale vieții. La spital, geniul Lahelei uimește pacienții și colegii, care îi spun “Doogie” după serialul TV din anii ‘90 “Doogie Howser, M.D.”. Acasă, tatăl, Benny, și mama ei concentrată pe carieră, Clara, se tem că ea crește prea repede. Cu sprijinul grijuliei - și amuzantei - ei ohana (familie și prieteni), Lahela își creează propria cale.
"În “Doctorul Doogie Kameāloha,” copilul-minune de 16 ani Dr.Lahela “Doogie” Kameāloha jonglează între cariera ei medicală în devenire și provocările zilnice ale vieții de adolescent. La spital, geniul Lahelei uimește pacienții și colegii, care îi spun “Doogie” după serialul TV din anii ‘90 “Doogie Howser, M.D.”. Acasă, tatăl ei afectuos, Benny, și mama ei concentrată pe carieră, Clara, Directorul Spitalului și Șeful Lahelei, se tem că ea crește prea repede.
Lahela se chinuie să trăiască în două lumi foarte diferite și să rămână echilibrată. Din fericire, libertinul frate mai mare Kai și idiosincraticul frate mai mic Brian Patrick o ajută să fie cu picioarele pe pământ. Pe Steph, glumeața prietenă a ei cea mai bună, se poate baza să destindă atmosfera, ea urcându-se mereu în dormitorul Lahelei pe fereastră ca să joace cu ea în clipuri TikTok sau să vorbească despre dragostea Lahelei, Walter. Colegii medici rezidenți Noelani și Charles, dar și renumitul chirurg cardiolog Dr. Lee, glumesc pe seama evidentelor diferențe de vârstă și interese, dar respectă sincer expertiza Lahelei.
Cu sprijinul grijuliei - și amuzantei - ei ohana (familie și prieteni), Lahela e determinată să profite la maxim de anii ei de adolescență și să-și creeze propria cale."
Lahela e pusă în dificultate când următorul pacient ce are nevoie de îngrijiri este un patruped.
Lahela dă o petrecere în timp ce Benny, Clara și Brian Patrick petrec o noapte magică la fermă.
Într-o vacanță de familie în Aulani, Resort și Spa Disney, Lahela încearcă să ia o pauză.
Lahela este pentru prima dată șefă de tură, iar Kai încearcă să o invite pe Steph la bal.
Începe balul Jellyfish Jam! Lahela vrea să facă o poză o Walter, iar Kai dansează pentru Steph.
Lahela și Clara cântă la spectacolul de talente, iar Benny îi învață pe băieți arta navigării.
Lahela participă la reuniunea clasei ei de liceu. Clara învață să-și controleze luptătorul interior.