Baschet pe ritm de rap
În „The Crossover”, serial inspirat din romanul bestseller al lui Kwame Alexander, doi gemeni, elevi de gimnaziu și baschetbaliști talentați pe nume Jordan „JB” și Josh „Filthy” Bell, se maturizează, se ceartă și aplică regulile învățate de la tatăl lor, antrenor de baschet, atât pe teren cât și în afara lui.
JB și Filthy au o viață bună, însă problemele de sănătate ale tatălui lor îi schimbă pe veci.
Ca echipa Lions să nu mai piardă și ca să-l învingă pe Zuma, rivalul său, Filthy apelează la voodoo.
Furtuna tropicală înăbușă speranțele participanților la Balul Renașterii din Harlem.
O seară de distracție se sfârșește urât când Filthy se bate cu eroii săi de la Academia Beacon.
După o vizită de familie, Chuck reia legătura cu cineva din trecut; Filthy și J.B. fac pace.
O filmare cu altercația de la patinoar face valuri la școală. Crystal ia o decizie dificilă.
După ce e suspendat din echipă, Filthy încearcă să-și dea seama ce înseamnă viața lui fără baschet.