Santo Nero, Il
În timpul zilelor de sărbătoare dedicate Sfântului Calogero, ceva irațional se întâmplă în micul oraș. Localnicii, care trăiesc cu indiferență față de prezența imigranților, îl venerează pe sfântul din Cartagina, un om care cândva a debarcat de pe o navă clandestină, asemenea miilor de imigranți ilegali care ajung pe coastele siciliene.