I Nostri Figli
În Sicilia, Elena este ucisă de fostul ei soț. Instanța urmează să-i încredințeze pe cei trei copii ai săi unor familii diferite. Un văr al victimei, Roberto, alături de soția sa Anna, decid să-i adopte pe cei trei frați, dar copiii descoperă un adevăr groaznic despre moartea mamei lor.