Sharks Up Close with Bertie Gregory
Bertie este în Africa de Sud, în cea mai îndrăzneață misiune de până acum: îi va filma pe rechinii albi fără cușcă de protecție în timp ce vânează în apele de lângă țărm.
Bertie merge în Africa de Sud în cea mai îndrăzneață misiune de până acum. Apele sălbatice de aici găzduiesc unul dintre cei mai faimoși și temuți prădători din ocean, marele rechin alb. Scufundându-se fără cușcă, Bertie va încerca să filmeze acești rechini uriași în timp ce vânează foci. Pătrunzând pe domeniul lor, va descoperi provocările cu care se confruntă rechinii pe planeta noastră în rapidă schimbare.