Festin de rechin
Cei mai importanți oameni de știință și directori de imagine din lume retrăiesc momente extraordinare în care se hrănesc rechinii. De la a fi înconjurat noaptea de 700 de rechini cenușii de recif, la o adunare de 300 de rechini cu vârf negru, până la priveliștea spectaculoasă cu peste 200 de rechini albaștri care se hrănesc cu carcasa unei balene de 7 tone, Festinul marelui rechin este o sărbătoare a rechinilor din întreaga lume.