Casa germană
Eva Bruhns este pe cale să se logodească. În același timp, este rugată să lucreze ca interpretă la procesul împotriva unor ofițeri SS. Părinții și viitorul logodnic încearcă să o convingă să refuze, însă ea își urmează instinctul și acceptă slujba. Curând, își dă seama că legătura sa cu procesul este mult mai personală decât și-ar fi putut imagina.
În 1963, Eva Bruhns este o tânără care lucrează ca interpretă, traducând din poloneză în germană la Frankfurt. Locuiește cu părinții care administrează restaurantul Deutsches Haus. Eva este pe cale să se logodească cu bogatul moștenitor al unei companii de curierat, când primește o cerere de ultim moment de a lucra ca interpretă la tribunal într-un prim proces al ofițerilor SS de la Auschwitz. Părinții și viitorul logodnic al Evei se opun vehement. Deși nu auzise până atunci despre Auschwitz, ceva o împinge să ignore părerile familiei și să accepte slujba. Însă, pe măsură ce-și îndeplinește atribuțiile, Eva începe să înțeleagă amploarea mașinăriei naziste și să-și dea seama că are o legătură personală cu acel loc. Regizat de Isa Pahl și Randa Chahoud și produs de Sabine de Mardt.
Fiind interpretă la un proces, Eva află pentru prima dată despre crimele naziste de la Auschwitz.
Rachel Cohen depune mărturie, iar Eva realizează că părinții ei îl cunosc pe principalul acuzat.
Eva călătorește la Auschwitz cu o delegație, iar experiența îi trezește emoții profunde.
Eva află în sfârșit adevărul despre părinții săi și își asumă răspunderea pentru păcatele lor.