Regatul de gheață
Optimista şi curajoasa Anna porneşte alături de munteanul Kristoff într-o cursă pentru a o găsi pe sora Annei, Elsa, ale cărei puteri de gheață au prins regatul Arendelle în capcana unei ierni eterne.