Baymax!
“Baymax!”, animația studiourilor Walt Disney se întoarce în orașul fantastic San Fransokyo, unde simpaticul robot gonflabil, extraordinarul asistent medical personal, Baymax, face ce știe el mai bine: îi ajută pe ceilalți. Seria de șase episoade despre asistență medicală ne prezintă personaje extraordinare care au nevoie de abordarea unică a lui Baymax pentru a se vindeca în mai multe moduri decât știau că au nevoie.
Cass găsește un sprijin în Baymax atunci când nevoită să se retragă de la conducerea Cafenelei.
Sofia se confruntă cu schimbări în viață, dar reușește să treacă peste ele cu ajutorul lui Baymax.
Mbita își servește clienții, până când o alergie neașteptată și Baymax îl împing către o schimbare.
Pisica Yachi rezistă eforturilor lui Baymax de a o scăpa de un obiect înghițit accidental.