Maggie Simpson in "The Longest Daycare"
În acest scurtmetraj nominalizat la Oscar din seria „Familia Simpson”, Maggie trebuie să se confrunte cu o primă zi plină de evenimente la grădiniță. La Școala Ayn Rand pentru Prichindei, Maggie e diagnosticată cu o inteligență medie. Exclusă dintre copiii talentați, ea își dorește să scape de colegii ei care mănâncă lipici. Dar când se împrietenește cu o omidă adorabilă, devine misiunea ei să o salveze de un copil nemilos care zdrobește fluturașii.