Assembled: În culisele Eternii
Alăturați-vă regizoarei Chloe Zhao și echipei din „Eternii”, care își vor povesti experiențele trăite în timpul realizării celui mai ambițios film al studiourilor Marvel de până acum. Descoperiți cum s-au simțit actorii intrând în rolurile lor, filmând în locații îndepărtate și formând legături ce vor ajuta la crearea relațiilor de pe ecran care se întind pe parcursul a peste 7.000 de ani.
Cel mai ambițios film al studiourilor Marvel de până acum. Aflați despre viziunea inițială a lui Chloe pentru acest proiect și despre modul în care a abordat crearea unui film care să fie în același timp intim și epic. Veți afla cum realizatorii și scenariștii au adaptat benzile desenate și au trasat un curs prin istoria omenirii pentru a crea o poveste care să pună MCU pe un drum cu totul nou. Aruncați o privire în culise și aflați cum fiecare departament, de la Design de producție la Costume, s-a inspirat din primele ilustrații ale lui Jack Kirby. Veți descoperi cum s-au simțit actorii intrând în rolurile lor și cum, întâlnindu-se pentru prima dată la Comic-Con, au pornit într-o călătorie în locații îndepărtate și au îndurat intemperiile pentru a crea una dintre cele mai naturale experiențe cinematografice ale studiourilor Marvel. Aflați cum distribuția a format legături puternice și a devenit o familie atât pe platou, cât și în afara lui, și cum a contribuit la crearea relațiilor personajelor care se întind pe parcursul a peste 7.000 de ani. Descoperiți toate acestea și multe altele în „Realizarea filmului Eternii”.